
Zajęcia I2.T (teoria informatyki). Zajęcia odbywają się we środy w godzinach 14:15–18:00 w sali 141. Wykład jest prowadzony według książki Chrisa Okasaki Purely Functional Data Structures, CUP 1999.
- Teacher: Tomasz Wierzbicki
 

Seminarium odbywa się we czwartki w godzinach 10:15–12:00 w sali 310. Opis zajęć.
- Teacher: Mateusz Markiewicz
 - Teacher: Tomasz Wierzbicki
 

Przedmiot Informatyczny 1 (dla studentów studiów I stopnia). Wykłady 
odbywają się we wtorki w godzinach 16:15–18:00 i czwartki w godzinach 
14:15–16:00 w sali 119. Wieczorki Bezpieczeństwa odbywają się we wtorki 
w godzinach 18:15–20:00 w sali 119. Opis zajęć.
- Teacher: Antoni Kościelski
 - Teacher: Andrzej Łukaszewski
 - Teacher: Jan Otop
 - Teacher: Tomasz Wierzbicki
 
Wprowadzenie do programowania wykorzustujące miły i sympatyczny język Python
- Teacher: Filip Chudy
 - Teacher: Agnieszka Faleńska
 - Teacher: Michał Gańczorz
 - Teacher: Jakub Kowalski
 - Teacher: Paweł Rychlikowski
 - Teacher: Filip Sieczkowski
 
- Teacher: Jerzy Marcinkowski
 - Teacher: Jakub Michaliszyn
 - Teacher: Jan Otop
 

- Teacher: Witold Charatonik
 - Teacher: Tomasz Wierzbicki
 
Zestaw informacji i porad dla studentów 1 roku informatyki oraz ISIM.
- Tutor: Małgorzata Biernacka
 - Tutor: Dariusz Biernacki
 - Tutor: Krzysztof Piecuch
 - Tutor: Piotr Wieczorek
 - Tutor: Paweł Woźny
 

Celem przedmiotu jest przybliżenie studentom pierwszego roku podstawowych narzędzi do współtworzenia, kompilowania, uruchamiania, publikowania oraz dokumentowania swoich oraz cudzych programów. W programie, między innymi, podstawy Linuksa, gita i LaTeX-a.
- Teacher: Michał Karpiński
 - Teacher: Andrzej Łukaszewski
 - Teacher: Jakub Michaliszyn
 - Teacher: Jan Otop
 

Wykład z podstaw grafiki komputerowej wprowadza podstawowe metody i niezbędną teoretyczną wiedzę umożliwiając efektywne programowanie grafiki z użyciem kart graficznych. W częsci praktycznej na pracowni uczymy się programować w nowoczesnej wersji OpenGL (wersja 3.3 lub nowsza).
- Teacher: Andrzej Łukaszewski
 - Teacher: Francisco Melendez Blas
 

Przedmiot stanowiący wprowadzenie do formalnych podstaw niezawodnego 
oprogramowania, przy użyciu systemu Coq. Poruszana tematyka dotyczy 
wybranych elementów logiki, teorii języków programowania oraz samego 
systemu Coq, a całość przedmiotu realizowana jest w oparciu o podręcznik
 Software Foundations.
- Teacher: Dariusz Biernacki
 
- Teacher: Dariusz Biernacki
 - Teacher: Zdzisław Spławski
 

Pracownia z przedmiotu Programowanie funkcyjne, 2016/17. Zajęcia mają na celu zapoznanie studenta z programowaniem w gorliwych językach wyższego rzędu, takich jak OCaml i Scheme.
- Teacher: Dariusz Biernacki
 
Seminarium, na którym mamy okazję opowiedzieć (i usłyszeć) o różnych językach programowania, które istotnie wychodzą poza standard C++/Java/C#
- Teacher: Paweł Rychlikowski
 

Zajęcia z systemów operacyjnych w grupach zaawansowanych.
Celem zajęć jest opanowanie klasycznych mechanizmów jąder SO udostępnianych programistom przestrzeni użytkownika. Dodatkowo student zdobędzie pewne intuicje co do wewnętrznej organizacji jąder systemów operacyjnych z rodziny BSD (tj. FreeBSD, MacOS X aka macOS, NetBSD, OpenBSD, DragonFly).
- Teacher: Krystian Bacławski
 
Zajęcia z systemów wbudowanych.
Celem zajęć jest opanowanie programowania mikrokontrolerów o niewielkich zasobach sprzętowych na przykładzie mikrokontrolerów z rodziny AVR, z naciskiem na obsługę różnorakich peryferiów.
- Teacher: Marek Materzok
 

Wykład ma na celu przedstawienie metod sztucznej inteligencji wykorzystywanych na potrzeby gier. Omówimy algorytmy służące do grania w gry, proceduralnego generowania ich zawartości oraz wykorzystywane w silnikach gier. .
- Teacher: Jakub Kowalski
 - Teacher: Marek Szykuła